ikast friskole

Indmeldelse

Er du / i klar til at indmelde jeres barn på friskolen?

Indmeldelse af dit barn på Ikast Friskole

Indmeldelsesprocessen er enkel og nem. Forældre, der ønsker at indmelde deres barn på vores skole, skal følge disse trin:

1. Hent indmeldelsesformularen: Forældre kan downloade indmeldelsesformularen fra vores hjemmeside. Formularen vil være tilgængelig som en PDF eller et andet relevant format.

2. Udfyld formularen: Når formularen er downloadet, udfylder forældrene alle de nødvendige oplysninger om deres barn, såsom navn, fødselsdato, kontaktinformation og eventuelle relevante detaljer.

3. Mail formularen: Når formularen er korrekt udfyldt, sender forældrene den via e-mail til vores dedikerede indmeldelsesadresse: info@ikastfriskole.dk.

4. Bekræftelse: Efter modtagelsen af indmeldelsesformularen vil vores administration bekræfte modtagelsen og tage kontakt med forældrene for yderligere oplysninger og for at besvare eventuelle spørgsmål.

Ikast Friskole optager alle børn, og som udgangspunkt efter “først til mølle” princippet.

Da det ikke er sikkert, at vi kan garanterer en plads alle, så opfordrer vi altid forældre til, at have et andet skoletilbud som alternativ.

Derudover har søskende, til allerede optagede børn fordelsret. Vi forbeholder os også retten til at foretage konkrete pædagogiske vurderinger ved udbud af pladser, så der kommer en god sammensætning på holdene.

Praktisk og økonomisk info:
Der er ingen økonomisk binding ved opskrivning af ens barn.
Når ens barn bliver tilbudt en plads som elev på Ikast Friskole, så vil der, ved accept af denne plads, blive opkrævet et indmeldingsgebyr, som garanti for pladsen.
Når dette gebyr er betalt ved udbud af en plads, så er jeres barn sikret en plads på Ikast Friskole.

Omsorg for
dit barn