ikast friskole

SFO

Vores skolefritidsordning - et socialt lærings- og udviklingsrum

Udforsk vores berigende SFO-tilbud

Vores erfarne personale skaber et trygt og omsorgsfuldt miljø, hvor børnene kan opbygge varige venskaber og udvikle sociale færdigheder gennem leg og samarbejde.

Fri leg og sociale færdigheder

Vi værner om vigtigheden af fri leg som en essentiel del af børnenes udvikling. I vores SFO giver vi børnene rum og tid til at lege frit og udfolde deres fantasi og kreativitet i vores fantastiske naturomgivelser. Gennem legen lærer børnene at samarbejde, forhandle, og udvikle sociale færdigheder, der er afgørende for deres trivsel og livslange læring.

Tæt samarbejde med friskolen

I vores SFO har vi et tæt og vigtigt samarbejde med friskolen. Vi deler samme værdier og mål om at skabe en stimulerende og inkluderende læringsoplevelse for børnene. Gennem det tætte samarbejde sikrer vi, at SFO'en komplementerer og støtter friskolens undervisning.

Det tætte samarbejde muliggør også en helhedsorienteret tilgang, hvor børnenes daglige oplevelser i skolen og SFO'en går hånd i hånd.

Beliggenhed

Ikast Friskole får adresse centralt beliggende i Ikast. Her vil blive skabt en skole med sjæl og gode faciliteter. Den endelig adresse, vil snart blive offentliggjort.

Åbningstider

SFO'en er klar til at tage i mord jeres bør, hverdag fra klokken 06:30. Ligeledes står de klar når undervisnigns dagen er slut og frem til klokken 17:00

Skole skema

Vores skema indeholder både klassiske skolefag som dansk, matematik og engelsk, som leverer en solid akademisk grundsten, og forskelligartede projekter.